Obchodné podmienky

 

Jsme společnost

Autoscanner s.r.o

 so sídlom Praha 2 Vinohrady Vocelova 637/10 Psč 12000

 identifikačné číslo: 19629052 platca DPH

ČÍSLO DPH CZ19629052

 

 Bankovní spojeni 

Účet 344594455 / 0300 (CZ31 0300 0000 0003 4459 4455) v mene EUR vedený v Československej obchodnej banke,

a.s (BIC/SWIFT kód CEKOCZPP).

Majiteľ účtu

Autoscanner s.r.o..

 

 

tel:  +420606173631  email : autoscanner@email.cz

Provozujeme e-shop na webových stránkách autoscanner.sk

Pro poskytování našich služeb, prodej zboží a provoz našich webových stránek zpracováváme některé osobní údaje.

 

Zpracování osobních údajů upravuje zejména nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických sobo v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) („GDPR“)

I. NIEKTORÉ DEFINÍCIE
1. Cena znamená sumu peňazí, ktorú zaplatíte za Tovar;

2. Cena prepravy je suma peňazí, ktorú zaplatíte za doručenie Tovaru vrátane nákladov na jeho balenie;

3. Celková cena je súčet Ceny a Poplatku za dopravu;

4. DPH je daň z pridanej hodnoty podľa platných právnych predpisov

5. Faktúra je daňový doklad vystavený v súlade so Zákonom o dani z pridanej hodnoty na Celkovú cenu;

6. Objednávka je Váš neodvolateľný návrh na uzavretie Zmluvy o kúpe Tovaru s nami;

7. Užívateľský účet je účet zriadený na základe Vami poskytnutých údajov, ktorý Vám umožňuje uchovávať zadané údaje a viesť históriu objednaného Tovaru a uzatvorených Zmlúv;

8. Vy ste osoba nakupujúca v Našom E-shope, právne označovaná ako Kupujúci;

9. Tovar je všetko, čo si môžete kúpiť v E-shope.

V. CENOVÉ A PLATOBNÉ PODMIENKY, VÝHRADA VLASTNÍCTVA
1. Cena je vždy uvedená v e-shope, v návrhu objednávky a samozrejme v Zmluve. V prípade rozporu medzi cenou uvedenou za Tovar v rámci E-shopu a cenou uvedenou v Návrhu objednávky platí cena uvedená v Návrhu objednávky, ktorá je vždy totožná s cenou v Zmluve. V rámci Návrhu objednávky je uvedená aj Cena za dopravu, resp. podmienky, za ktorých je doprava bezplatná.

2. Celková cena je uvedená vrátane DPH vrátane všetkých poplatkov stanovených zákonom.

3. Úhrada Celkovej ceny bude od Vás požadovaná po uzatvorení Zmluvy a pred dodaním Tovaru. Celkovú cenu môžete uhradiť nasledujúcimi spôsobmi:

(a) Bankovým prevodom. Informácie na vykonanie platby vám zašleme ako súčasť potvrdenia Objednávky. V prípade platby bankovým prevodom je Celková cena splatná do 7 dní.

b) Prostredníctvom online platobnej karty. V tomto prípade sa platba uskutočňuje prostredníctvom platobnej brány SHOPTET PAY a platba sa riadi podmienkami tejto platobnej brány, ktoré sú dostupné na adrese:

Kontakt:
Shoptet, a.s.
Dvořeckého 628/8
169 00 Praha 6
Česká republika

ID: 28935675
DIC: CZ28935675

Spisová značka: B 25395, Mestský súd v Prahe

 

. V prípade platby kartou online je celková cena splatná do 10 dní.

c) dobierka. V tomto prípade sa platba uskutoční pri dodaní Tovaru oproti dodaniu Tovaru. V prípade platby na dobierku je Celková cena splatná pri prevzatí Tovaru.

d) Platba v hotovosti pri osobnom odbere. V hotovosti je možné zaplatiť za Tovar v prípade osobného odberu v Našej prevádzke. V prípade platby v hotovosti pri osobnom odbere je Celková cena splatná pri prevzatí Tovaru.

4. Faktúra bude vystavená v elektronickej forme po zaplatení Celkovej ceny a bude zaslaná na Vašu e-mailovú adresu. Faktúra bude tiež fyzicky priložená k Tovaru a dostupná v Užívateľskom účte.

5. Vlastnícke právo k Tovaru na Vás prejde až po zaplatení Celkovej ceny a prevzatí Tovaru. V prípade platby bankovým prevodom je Celková cena uhradená pripísaním na Náš účet, v opačnom prípade je uhradená v čase platby.

VI. DODANIE TOVARU, PRECHOD NEBEZPEČENSTVA ŠKODY NA TOVARE
Dodanie prostredníctvom PPL, osobný odber na predajniach PPL

 

VII. PRÁVA Z VADNÉHO PLNENIA
1. Zaručujeme, že v čase prechodu nebezpečenstva škody na Tovare podľa článku VI.7 Podmienok je Tovar bez vád, najmä že

(a) má vlastnosti, ktoré sme s Vami dohodli, a ak neboli výslovne dohodnuté, tak také, ktoré sme uviedli v popise Tovaru alebo ktoré možno očakávať vzhľadom na povahu Tovaru;

b) je vhodný na účely, ktoré sme uviedli, alebo na účely, ktoré sú pre Tovar tohto druhu obvyklé;

(c) má kvalitu alebo vyhotovenie dohodnutej vzorky, ak bola kvalita alebo vyhotovenie určené na základe vzorky;

(d) má primerané množstvo a hmotnosť;

(e) spĺňa požiadavky, ktoré naň kladú právne predpisy;

(f) nie je zaťažený právami tretích osôb.

2. Práva a povinnosti týkajúce sa práv z vadného plnenia sa riadia príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi (najmä ustanoveniami § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 Občianskeho zákonníka a zákonom č. 634/1992 Zb. o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov).

3. V prípade, že Tovar má vady, t. j. najmä ak nie je splnená niektorá z podmienok podľa článku VII. ods. 1, môžete nás na takúto vadu upozorniť a uplatniť práva z vadného plnenia (t. j. reklamovať Tovar) zaslaním e-mailu alebo listu na Naše adresy uvedené v Našich identifikačných údajoch. Na uplatnenie reklamácie môžete použiť aj nami poskytnutý vzorový formulár, ktorý tvorí prílohu č. 1 týchto Obchodných podmienok. Pri uplatnení práva z vadného plnenia si musíte zvoliť spôsob riešenia vady a túto voľbu nemôžete bez Nášho súhlasu dodatočne zmeniť, s výnimkou prípadu podľa bodu 7.4. Reklamáciu vybavíme v súlade s právom z vadného plnenia, ktoré ste uplatnili. V prípade, že si nezvolíte spôsob riešenia vady, máte práva uvedené v bode 7.5 aj v situáciách, keď bolo vadné plnenie podstatným porušením Zmluvy.

4. Ak je vadné plnenie podstatným porušením Zmluvy, máte nasledujúce práva:

(a) na odstránenie vady dodaním nového Tovaru bez vady alebo dodaním chýbajúcej časti Tovaru;

b) na odstránenie vady opravou Tovaru;

c) na primeranú zľavu z Ceny;

d) na odstúpenie od Zmluvy.

Ak sa rozhodnete riešiť vadu podľa bodu a) alebo b) a my ju v nami určenej primeranej lehote neodstránime, alebo ak vám oznámime, že vadu týmto spôsobom neodstránime vôbec, máte práva podľa bodov c) a d), aj keď ste ich pôvodne v rámci reklamácie nepožadovali. Zároveň, ak sa rozhodnete odstrániť vadu opravou Tovaru a My zistíme, že vada je neodstrániteľná, oznámime Vám to a Vy si môžete zvoliť iný spôsob odstránenia vady.

5. Ak je vadné plnenie nepodstatným porušením Zmluvy, máte nasledujúce práva:

(a) na odstránenie vady dodaním nového Tovaru bez vady alebo dodaním chýbajúcej časti Tovaru;

b) na odstránenie vady opravou Tovaru;

c) na primeranú zľavu z Ceny.

Ak však vadu neodstránime včas alebo odmietneme vadu odstrániť, máte právo odstúpiť od Zmluvy. Od Zmluvy môžete odstúpiť aj vtedy, ak nemôžete Tovar riadne užívať pre opätovný výskyt vady po oprave Tovaru alebo ak sa na Tovare vyskytne viacero vád.

6. V prípade podstatného alebo nepodstatného porušenia Zmluvy nemôžete odstúpiť od Zmluvy ani požadovať dodanie nového Tovaru, pokiaľ nemôžete Tovar vrátiť v stave, v akom ste ho dostali. To neplatí v nasledujúcich prípadoch:

(a) ak sa stav Tovaru zmenil v dôsledku kontroly zameranej na zistenie vady;

b) ak sa Tovar používal pred zistením vady;

c) ak nemožnosť vrátenia Tovaru v nezmenenom stave nebola spôsobená Vaším konaním alebo opomenutím,

d) ak ste Tovar predali, spotrebovali alebo upravili pri bežnom používaní pred zistením vady; avšak za predpokladu, že sa tak nestalo pred

d) došlo-li z Vaší strany před objevením vady k prodeji, spotřebování nebo pozměnění Zboží při obvyklém použití; pokud k tomu však došlo jen částečně, je Vaší povinností tu část Zboží, kterou vrátit lze a v takovém případě Vám nebude vrácena část Cen odpovídající Vašemu prospěchu z užití části Zboží.

7. Do 3 dnů od obdržení reklamace Vám na e-mailovou adresu potvrdíme, že jsme reklamaci obdrželi, kdy jsme ji obdrželi a předpokládanou dobu trvání vyřízení reklamace. Reklamaci vyřídíme bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů od jejího obdržení. Lhůta může být po naší vzájemné dohodě prodloužena. Pokud lhůta marně uplyne, můžete odstoupit od Smlouvy.

8. O vybavení sťažnosti vás budeme informovať e-mailom. Ak je sťažnosť oprávnená, máte nárok na náhradu účelne vynaložených nákladov. Tieto náklady ste povinný preukázať, napr. účtenkami alebo dokladmi o odoslaní. V prípade, že bola vada odstránená dodaním nového Tovaru, je Vašou povinnosťou vrátiť nám pôvodný Tovar, pričom náklady na jeho vrátenie znášame My.

9. V prípade, že ste podnikateľom, je Vašou povinnosťou oznámiť a reklamovať vadu bez zbytočného odkladu po tom, čo ste ju mohli zistiť, najneskôr však do troch dní odo dňa prevzatia Tovaru.

10. Ak ste spotrebiteľ, máte právo uplatniť si práva z vadného plnenia pre vadu, ktorá sa vyskytne na spotrebnom Tovare v lehote 24 mesiacov od prevzatia Tovaru.

11. Ustanovenia týkajúce sa práva z vád sa neuplatňujú v prípade:

(a) Tovaru, ktorý sa predáva za nižšiu Cenu, pre vadu, pre ktorú bola dohodnutá nižšia Cena;

b) opotrebenia Tovaru spôsobeného jeho bežným používaním;

c) použitého Tovaru pre vadu zodpovedajúcu miere používania alebo opotrebenia, ktorú mal Tovar pri jeho prevzatí;

d) ak si to vyžaduje povaha Tovaru.

3. Avšak ani ako spotrebiteľ nemôžete odstúpiť od zmluvy v prípadoch, keď predmet zmluvy:

a) Tovar, ktorého cena závisí od výkyvov na finančnom trhu nezávislých od našej vôle a ktoré môžu nastať počas lehoty na odstúpenie od zmluvy;

b) dodávka alkoholických nápojov, ktoré môžu byť dodané až po uplynutí tridsiatich dní a ktorých Cena závisí od výkyvov finančného trhu nezávislých od Našej kontroly;

c) Tovar, ktorý bol upravený na mieru podľa Vášho želania alebo pre Vašu osobu;

d) Tovar, ktorý podlieha skaze, a Tovar, ktorý bol po dodaní nenávratne zmiešaný s iným;

e) Tovar v uzavretom obale, ktorý bol z obalu vyňatý a z hygienických dôvodov ho nie je možné vrátiť;

f) dodanie zvukovej alebo obrazovej nahrávky alebo počítačového programu, pri ktorom bol poškodený pôvodný obal;

(g) dodanie novín, periodík alebo časopisov;

h) dodanie digitálneho obsahu, pokiaľ nebol dodaný na hmotnom nosiči a nebol dodaný s Vaším predchádzajúcim výslovným súhlasom pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy a my sme Vás informovali, že nemáte právo odstúpiť od zmluvy

 

 

VIII. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY
1. K odstúpeniu od Zmluvy, t. j. k ukončeniu zmluvného vzťahu medzi nami a Vami od jeho vzniku, môže dôjsť z dôvodov a spôsobmi uvedenými v tomto článku alebo v iných ustanoveniach Obchodných podmienok, v ktorých je možnosť odstúpenia výslovne uvedená.

2. Ak ste spotrebiteľom, t. j. osobou, ktorá nakupuje Tovar mimo rámca svojej podnikateľskej činnosti, máte v súlade s ustanovením § 1829 Občianskeho zákonníka právo odstúpiť od Zmluvy bez uvedenia dôvodu do 14 dní odo dňa doručenia Tovaru. V prípade, ak sme uzatvorili Zmluvu, ktorej predmetom je viac druhov Tovaru alebo dodanie viacerých častí Tovaru, táto lehota začína plynúť dňom dodania poslednej časti Tovaru a v prípade, ak sme uzatvorili Zmluvu, na základe ktorej Vám budeme Tovar dodávať pravidelne a opakovane, začína plynúť dňom dodania prvej dodávky. Od Zmluvy môžete odstúpiť akýmkoľvek preukázateľným spôsobom (najmä zaslaním e-mailu alebo listu na Našu adresu uvedenú v Našich identifikačných údajoch). Môžete tiež použiť nami poskytnutý vzorový formulár na odstúpenie od Zmluvy, ktorý tvorí prílohu č. 2 Obchodných podmienok.

 

4. Lehota na odstúpenie od Zmluvy podľa článku VIII.2 Obchodných podmienok sa považuje za dodržanú, ak nám počas nej zašlete oznámenie, že odstupujete od Zmluvy.

5. V prípade odstúpenia od Zmluvy Vám bude Cena vrátená do 14 dní odo dňa účinnosti odstúpenia od Zmluvy na účet, z ktorého bola pripísaná, alebo na účet, ktorý ste si vybrali odstúpením od Zmluvy. Suma však nebude vrátená skôr, ako nám Tovar vrátite alebo kým nepreukážete jeho zaslanie späť. Prosím, vráťte nám Tovar čistý, pokiaľ možno vrátane pôvodného obalu.

6. V prípade odstúpenia od Zmluvy podľa článku VIII.2 Podmienok ste povinní nám Tovar vrátiť do 14 dní od odstúpenia od Zmluvy a znášate náklady na vrátenie Tovaru. Na druhej strane máte od Nás nárok na vrátenie Poplatku za dopravu, avšak len vo výške zodpovedajúcej najlacnejšiemu nami ponúkanému spôsobu dopravy pri doručení Tovaru. V prípade odstúpenia od Zmluvy z dôvodu porušenia Zmluvy z Našej strany uhradíme aj náklady na vrátenie Tovaru k Nám, ale opäť len do výšky Poplatku za dopravu zodpovedajúceho najlacnejšiemu spôsobu doručenia Tovaru, ktorý sme ponúkli.

7. Zodpovedáte nám za škodu v prípadoch, keď dôjde k poškodeniu Tovaru v dôsledku Vášho zaobchádzania s ním iným spôsobom, ako je nevyhnutné vzhľadom na jeho povahu a vlastnosti. Škodu spôsobenú v takomto prípade Vám budeme účtovať po tom, ako nám Tovar vrátite, pričom účtovaná suma je splatná do 14 dní. Ak sme Vám ešte nevrátili Cenu, sme oprávnení započítať pohľadávku na náhradu nákladov proti Vašej pohľadávke na vrátenie Ceny.

8. Sme oprávnení odstúpiť od Zmluvy kedykoľvek pred tým, ako Vám Tovar dodáme, ak existujú objektívne dôvody, pre ktoré nie je možné Tovar dodať (najmä dôvody na strane tretích osôb alebo dôvody spočívajúce v povahe Tovaru), a to aj pred uplynutím lehoty uvedenej v článku VI.9 Podmienok. Od Zmluvy môžeme odstúpiť aj vtedy, ak je zrejmé, že ste v Objednávke úmyselne uviedli nesprávne údaje. V prípade, že tovar nakupujete v rámci svojej podnikateľskej činnosti, t. j. ako podnikateľ, sme oprávnení od Zmluvy kedykoľvek odstúpiť, a to aj bez uvedenia dôvodu.

IX. RIEŠENIE SPOROV SO SPOTREBITEĽMI
1. Vo vzťahu ku kupujúcim nie sme viazaní žiadnymi kódexmi správania v zmysle § 1826 ods. 1 písm. e) Občianskeho zákonníka.

2. Sťažnosti spotrebiteľov vybavujeme prostredníctvom elektronickej adresy autoscanner@email.cz . Informáciu o vybavení sťažnosti zašleme na elektronickú adresu kupujúceho.

3. Na mimosúdne riešenie spotrebiteľských sporov zo Zmluvy je príslušná Česká obchodná inšpekcia, so sídlom Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČO: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz. Na riešenie sporov medzi predávajúcim a kupujúcim, ktorý je spotrebiteľom, z kúpnej zmluvy uzavretej elektronickými prostriedkami možno využiť platformu pre riešenie sporov online, ktorá sa nachádza na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr.

Európske spotrebiteľské centrum Česká republika, so sídlom Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktným miestom podľa nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 524/2013 z 21. mája 2013 o riešení spotrebiteľských sporov online a o zmene nariadenia (ES) č. 2006/2004 a smernice 2009/22/ES (nariadenie o riešení spotrebiteľských sporov online).

I. Zpracování osobních údajů

 A.  Zpracování osobních údajů v případě použití kontaktního formuláře

 

Pokud poptáváte naše produkty a služby, budeme pracovat s vašimi kontaktními údaji, které nám sdělíte, hlavně prostřednictvím poptávkového formuláře. Jsou to: ……………………….

    

Z jakého důvodu?

Kontaktujeme vás přes ně pro další domluvu ohledně zboží a služeb.

 

Na základě jakého právního důvodu?

Jedná se o zpracování na základě čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR – jednání o smlouvě, resp. provedení opatření před uzavřením smlouvy na vaši žádost.

 

Jak dlouho budeme osobní údaje zpracovávat?

Pokud nenavážeme další spolupráci, vaše data budeme zpracovávat nejdéle ………. od naší poslední komunikace.

 

 B. Zpracování osobních údajů v případě nákupu

 

Pokud u nás nakoupíte, budeme pracovat s údaji, které nám vyplníte. Jsou to hlavně fakturační údaje: jméno, příjmení, adresa, ………………...

 

Z jakého důvodu?

Osobní údaje potřebujeme zpracovat, abychom splnili naši smlouvu – dodali vám naše zboží nebo služby. Přes kontaktní údaje s vámi budeme také komunikovat ohledně stavu vaší objednávky, případně ohledně reklamací nebo vašich dotazů.

Osobní údaje budeme dále zpracovávat pro splnění našich povinností, které nám plynou ze zákona (hlavně pro účetní a daňové účely, případně pro vyřízení reklamací a jiné).

 

Na základě jakého právního důvodu osobní údaje zpracováváme?

Jedná se o zpracování na základě čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR – plnění smlouvy a čl. 6 odst. 1 písm. c) GDPR – plnění naší právní povinnosti.

 

Jak dlouho budeme osobní údaje zpracovávat?

Po dobu plnění naší služby a poté ……… od posledního poskytnutí takové služby nebo dodání zboží.

 

 C. Newslettery (obchodní sdělení) 

Pokud jste nakupující zákazník a nezakázali jste nám to při nákupu, použijeme vaši e-mailovou adresu pro rozesílku našich novinek.

 
Na základě jakého právního důvodu?

Umožňuje nám to ust. § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, pokud jste nám to při nákupu nezakázali.

 

Jak dlouho budeme osobní údaje zpracovávat?

……..rok/let od vašeho posledního nákupu. Z rozesílky se můžete kdykoliv odhlásit prostřednictvím e-mailu nebo nás kontaktujte na e-mailu: ……………………

 

 

II. Kdo se k datům dostane?

Vaše data zůstanou u nás. Přesto pro nás pracují některé společnosti nebo jiné osoby, které se k datům dostanou proto, že nám pomáhají s chodem našeho e-shopu. Jsou to:

  • provozovatel e-shopové platformy Shoptet (společnost Shoptet a.s., se sídlem Dvořeckého 628/8, Břevnov, 169 00, Praha 6, IČ 289 35 675, společnost je zapsaná u Městského soudu v Praze, oddíl B vložka 25 395)
  • společnosti podílející se na expedici zboží  PPL  

    PPL CZ s.r.o. , Říčany IČO 25194798 

    K Borovému 99, Jažlovice, 251 01 Říčany

 

       Vaše osobní údaje se dále mohou dostat k těmto dalším subjektům:

  • …………..

 

Osobní údaje zpracováváme pouze na území Evropské unie.

 

 

IV. Používání souborů cookies

Cookies jsou textové soubory obsahující malé množství informací, které se při návštěvě našich webových stránek stahují do Vašeho zařízení. Soubory cookies se následně při každé další návštěvě odesílají zpět na webovou stránku nebo jinou webovou stránku, která je rozpozná. 

 

Soubory cookies plní různé úlohy, například umožňují efektivní navigaci mezi webovými stránkami, zapamatování si Vašich preferencí a celkově zlepšují zkušenost uživatele. Dokážou také zajistit, aby reklamy zobrazované on-line byly lépe přizpůsobené Vaší osobě a Vaším zájmům.

 

Na webových stránkách používáme následující cookies:

  • Nezbytné cookies: jsou zapotřebí k provozu webových stránek, umožňují například přihlásit se do zabezpečených částí stránek a další základní funkčnosti stránek. Tato kategorie cookies se nedá zakázat.
  • Analytické/statistické cookies: umožňují nám například rozpoznat a zjistit počet návštěvníků a sledovat, jak naši návštěvníci používají webové stránky. Pomáhají nám zlepšovat způsob, jakým stránky fungují, například tak, že umožňují uživatelům snadno najít to, co hledají. Tyto soubory spouštíme pouze s Vaším předchozím souhlasem.
  • Reklamní cookies: používají se ke sledování preferencí a umožňují zobrazit reklamu a další obsah, které nejlépe odpovídají vašemu zájmu a online chování. Tyto soubory spouštíme pouze s Vaším předchozím souhlasem.

 

Upozorňujeme, že třetí strany (včetně např. poskytovatelů externích služeb) mohou rovněž používat cookies a/nebo přistupovat k údajům shromažďovaným cookies na webových stránkách.

 

Používané soubory cookies:

Technický název

Vydavatel

Účel o popis cookies

Doba trvání

[•]

[•]

[•]

Relační /Permanentní ([•] hodin)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Další informace o cookies a jejich aktuální seznam naleznete prostřednictvím jednotlivých internetových prohlížečů, nejčastěji v položce Nástroje pro vývojáře.

 

Souhlas může být vyjádřen prostřednictvím zaškrtávacího políčka obsaženého v tzv. cookie liště. Soubory cookies můžete i následně v nastavení svého internetového prohlížeče odmítnout, nebo si nastavit užívání jen některých.

 

Další informace o správě cookies v jednotlivých prohlížečích naleznete na následujících odkazech:

Microsoft Edge - https://docs.microsoft.com/cs-cz/sccm/compliance/deploy-use/browser-profiles

 

V. Vaše práva v souvislosti se zpracováním osobních údajů

Nařízení GDPR vám dává mimo jiné právo obrátit se na nás a chtít informace, jaké vaše osobní údaje zpracováváme, vyžádat si u nás přístup k těmto údajům a nechat je aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování, můžete požadovat kopii zpracovávaných osobních údajů, požadovat po nás v určitých situacích výmaz osobních údajů a v určitých případech máte právo na jejich přenositelnost. Proti zpracování na základě oprávněného zájmu lze vznést námitku.

 

Pokud si myslíte, že s daty nenakládáme správně, máte právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů, případně se se svými nároky obrátit na soud.

 

Tyto podmínky jsou účinné od08.08.2024